X بستن تبلیغات

  • نمونه کد php کاربرد ajax در ورودی(input)

  • ارائه روشي برای تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک الگوریتم بهینه سازی ذرات

  • مقدمه ای بر امنیت شبکه

  • ماشین غیر متمرکز کنترل ترافیک با استفاده از انتشار پیام، بهینه سازی شده با الگوریتم ژنتیک

  • معاینه خودکار نقوص سطح فلزی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

  • فیلم آموزشی پیشرفته سی شارپ به زبان فارسی

  • آموزش برنامه سازی پیشرفته به زبان دلفی

  • الگوریتم ژنتیك موازی برای قطعه بندی تصویر سلولی

  • فیلم آموزشی پیشرفته SQL Server به زبان فارسی

  • بررسی تکنولوژی فایروال برای امنیت شبکه

  • بهینه سازی آن لاین کنترل کننده ماشین توسط الگوریتم ژنتیک با استفاده از سابقه جستجو

  • دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه در یونیکس به زبان فارسی

  • کاهش حملات OSD با تنظیم QOS + متن انگلیسی

  • فیلم آموزشی Autocad ۲۰۱۱ به زبان فارسی

  • فیلم آموزشی ۲۰۱۰ Excel به زبان فارسی

  • کسب درآمد از سایت و وبلاگ خود

  • فیلم آموزشی مقدماتی تا پیشرفته ASP.Net به زبان فارسی

  • راهنمای افزودن زبان جدید در ویندوز ۸


anaCo anaCo anaCo

مدیر ساعت: ۲۰:۰۲:۰۶ - تاریخ: ۱۳۹۳/۰۴/۰۶ 1295 بازدید 0 دیدگاه

 موضوع مقاله ISI :

Interactive Learning of Consensus Sequences in Genetic Programming for Evolution of Snake-like Robot

یادگیری تعاملی(محاوره ای) توالی های جمعی در برنامه نویسی ژنتیک برای تکامل روبات مارنما (شبیه سازی)

زبان مقاله: انگلیسی و ترجمه فارسی

تعداد صفحه: 9

قالب مقاله: انگلیسیPDF و  ترجمه فارسیWord

حجم فایل: 664KB

 

 Abstract : We discuss an approach of incorporating interactively learned consensus sequences (ILCS) in genetic programming (GP) for efficient evolution of simulated Snakebot situated in a challenging environment. ILCS introduce a biased mutation in GP via probabilistic context sensitive grammar, in which the probabilities of applying the production rules with multiple right-hand side alternatives depend on the grammatical context. The distribution of these probabilities is learned interactively from the syntax of the Snakebots, exhibiting behavioral traits that according to the human observer are relevant for the emergence of ability to overcome obstacles. Because at the earlier stages of evolution these behavioral traits are not necessarily pertinent to the best performing (i.e. fastest) Snakebots, the user feedback provides the evolution with an additional insight about the promising areas in the fitness landscape. Empirical results verify that employing ILCS improves the efficiency of GP in that the evolved Snakebots are faster than those obtained via canonical GP.

 

گزيده ترجمه چکيده:ما در این  مقاله درباره روش ترکیب کردن  توالی های جمعی یادگیری محاوره ای در برنامه نویسی ژنتیک برای تکامل موثر روبات های مارنمای شبیه سازی شده که در یک محیط چالش بر انگیزد شکل قرارگرفتند، بحث میکنیم  ILCSیک جهش اریب دار درGP از طریق گرامر حساس متن احتمالی را معرفی می کند که در آن احتمالات استفاده از قوانین تولید با گزینه های متعدد طرف دست راست بستگی به متن گرامر دارد. توزیع این احتمالات به طور متقابل از نحو روبات های مار ، فراگرفته می شود، این روبات ها ویژگیهای رفتاری نمایش می دهند که بر اساس مشاهده کنند ما انسانی مربوط به ظهور توانائی برای غلبه کردن بر موانع و مسسلات است. از آنجائیکه درمراحل ابتدائی تکامل و تحول، این  ویژگیهایی رفتاری لزوماً مربوط به بهترین عملکرد روبات های مار نمی شود، باز خورد کاربر باعث ایجاد تحول نسبت به بینش .موجود در باره  حیطه های امید وارکننده  در حوزه چشم انداز(تناسب) بر ارزش می شود. نتایج تجربی تائید می کنند با استفاده  از ICS کارائی GP بهبود می یابد و این از این جهت است که  روبات های ماری شکل گرفته نسبت به روبات های ماری بدست آمده از طریق GP متعارف، سرعت بسیار بالاتری دارند

 

   

دانلود فایل انگلیسی

دانلود فایل ترجمه

پسورد فایل: www.banke-maghalat.ir

دیدگاه ها

تاکنون 0 دیدگاه برای این مطلب مطرح شده است . شما هم می توانید نظر خود را ارسال نمایید .

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد . فیلدهای ضروری با علامت * مشخص شده اند.


7 + 6 =

پیوندها

anaCo anaCo