X بستن تبلیغات

  • نمونه کد php کاربرد ajax در ورودی(input)

  • ارائه روشي برای تشخیص نفوذ در شبکه های کامپیوتری به کمک الگوریتم بهینه سازی ذرات

  • مقدمه ای بر امنیت شبکه

  • ماشین غیر متمرکز کنترل ترافیک با استفاده از انتشار پیام، بهینه سازی شده با الگوریتم ژنتیک

  • معاینه خودکار نقوص سطح فلزی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

  • فیلم آموزشی پیشرفته سی شارپ به زبان فارسی

  • آموزش برنامه سازی پیشرفته به زبان دلفی

  • الگوریتم ژنتیك موازی برای قطعه بندی تصویر سلولی

  • فیلم آموزشی پیشرفته SQL Server به زبان فارسی

  • بررسی تکنولوژی فایروال برای امنیت شبکه

  • بهینه سازی آن لاین کنترل کننده ماشین توسط الگوریتم ژنتیک با استفاده از سابقه جستجو

  • دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه در یونیکس به زبان فارسی

  • کاهش حملات OSD با تنظیم QOS + متن انگلیسی

  • فیلم آموزشی Autocad ۲۰۱۱ به زبان فارسی

  • فیلم آموزشی ۲۰۱۰ Excel به زبان فارسی

  • کسب درآمد از سایت و وبلاگ خود

  • فیلم آموزشی مقدماتی تا پیشرفته ASP.Net به زبان فارسی

  • راهنمای افزودن زبان جدید در ویندوز ۸


anaCo anaCo anaCo

مدیر ساعت: ۲۲:۳۳:۳۶ - تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ 1450 بازدید 0 دیدگاه

موضوع پایان نامه: بررسی نقش سیستم های E-CRM در مراکز دانشگاهی

زبان مقاله: فارسی

 تعداد صفحه: 114

 قالب مقاله: Word

 

توضیحات:CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management  بوده و در ايران با نام مديريت ارتباط با مشتري شناخته مي شود. با بهره گيري از CRM، ارتباط مشتريان با سازمان و نيازمندي هاي آنان مورد بررسي و تجزيه و تحليل اصولي قرار مي گيرد. CRM در واقع فرايندي جهت گردآوري و يکپارچه سازي اطلاعات به منظور بهره برداري موثر و هدف دار از آنها می باشد. اين اطلاعات مي تواند در برقراري ارتباط با مشتريان، فروش، بازاريابي موثر، حساسيت و يا نيازهاي بازار باشد. CRM بخشي از استراتژي يک سازمان جهت شناسايي مشتريان، راضي نگه داشتن آنها و تبديل آنها به مشتري دائمي مي باشد. همچنين CRM در راستاي مديريت ارتباط مشتري با سازمان و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتري با سازمان، سازمان را ياري مي نمايد. مدیریت ارتباط با مشتری ­­­CRM به عنوان رویکرد مدیریت است که شامل شناسایی، جذب، توسعه و حفظ مشتری می باشد، ايده اصلي CRM کمک به بنگاه ها براي استفاده از تکنولوژي و منابع انساني در به دست آوردن ديدي بهتر نسبت به رفتارهاي تجاري و ارزشي است که هر مشتري براي سازمان ايجاد مي کند.

 

دانلود فایل فهرست مطالب

16،000 تومان

 پسورد فایل: www.banke-maghalat.ir

دیدگاه ها

تاکنون 0 دیدگاه برای این مطلب مطرح شده است . شما هم می توانید نظر خود را ارسال نمایید .

ارسال دیدگاه

ایمیل شما منتشر نخواهد شد . فیلدهای ضروری با علامت * مشخص شده اند.


2 + 4 =

پیوندها

anaCo anaCo